Cennik posiłków w roku szkolnym 2020/2021
Posiłki zamawiane przez aplikację zamowposilek.pl
Śniadanie | 3,00 zł |
Zupa | 2,00 zł |
II danie + deser + napój | 7,00 zł |
Zupa + II danie + deser + napój | 8,00 zł |
Pełne wyżywienie | 13,00 zł |
Podwieczorek | 3,00 zł |
Posiłki kupowane w stołówce w dniu wydawania
Zupa | 3,00 zł |
II danie + deser + napój | 8,00 zł |
Opłaty — luty 2021
Zestaw | Cena jednostkowa | Liczba dni | Razem |
---|---|---|---|
zestawy dostępne dla wszystkich uczniów | |||
I zestaw: zupa | 2,00 | 20 | 40,00 |
II zestaw: II danie + deser + napój | 7,00 | 20 | 140,00 |
III zestaw: zupa + II danie + deser + napój | 8,00 | 20 | 160,00 |
zestawy dostępne dla uczniów oddziałów przedszkolnych | |||
IV zestaw: śniadanie + zupa + II danie + deser + napój + podwieczorek (pełne wyżywienie) | 13,00 | 20 | 260,00 |
śniadanie | 3,00 | 20 | 60,00 |
podwieczorek | 3,00 | 20 | 60,00 |
Płatności
Od 1 września 2018 wprowadzamy nowy system zamawiania posiłków: www.zamowposilek.pl.
Rejestracja w systemie
Rodzice mogą założyć konto na specjalnie przygotowanej stronie z formularzem rejestracyjnym.
Poniżej znajdują się linki do filmów instruktażowych (należy kliknąć w poniższe linki aby otworzyć):
- jak się zarejestrować: https://youtu.be/3l64bYsActg
- jak płacić i zamawiać posiłki: https://youtu.be/Igq2-b5Db7w
Nowy system działa na zasadzie przedpłat: to znaczy, aby móc zamówić posiłki należy najpierw dokonać wpłaty zaliczki, a potem złożyć zamówienie.
W razie problemów z rejestracją lub samą aplikacją prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta (bok@zamowposilek.pl) lub po zalogowaniu przez zakładkę „Pomoc > Wyślij wiadomość”. W „Pomocy” znajdą Państwo również aktualną instrukcję obsługi aplikacji.
Odwoływanie posiłków
Zgłaszanie
Nieobecności prosimy zgłaszać za pomocą systemu zamawiania posiłków najpóźniej do godziny 8.00 w dniu wydawania posiłków.
Zwroty za odwołania
Wartości odwołanych posiłków poprzez system zamawiania posiłków są automatycznie przenoszone na indywidualne konto użytkownika i mogą zostać przeznaczone na zamówienia kolejnych posiłków.
W przypadku odwołań w czerwcu, dodatnie saldo na koncie użytkownika może być wykorzystane na poczet zamówień we wrześniu przyszłego roku szkolnego albo rozliczone po zakończeniu roku szkolnego na wniosek przesłany przez Rodzica/Opiekuna prawnego e-mailem z podaniem numeru konta do zwrotu.
W razie wątpliwości prosimy o kontakt mailowy.
